.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرار دو بازیکن سرخابی از پارتی شبانه در تهران

در سکوت شب و سوز سرماي جمعه شب در يکي از برج هاي مرتفع تهران همهمه اي برپاست ميهمانان سر از پا نمي شناسند. تو گويي اينجا ايران نيست و به دبي يا استانبول بيشتر شباهت دارد.

ميهماني و يا به عبارتي پارتي به مرحله جنون رسيده و سر و صداي آن از طبقه چهلم اين برج مرتفع از بيرون هم شنيده مي شود آن ها بي خيال از همه جا مشغولند.در ميان دود غليظ و همهمه پارتي چهره دو فوتباليست آنقدر تابلو است که دختر و پسر آن ها را به يکديگر نشان مي دهند. دو بازيکن سرخابي آنقدر ناشيانه عمل کرده اند که نمي دانند حضورشان ممکن است براي آن ها دردسرساز شود.

بازيکن اسبق استقلال و فعلي پرسپوليس که هر دو به علت مصدوميت تيم هاي خود را همراهي نکرده اند در اين ميهماني حضورشان عجيب و سئوال برانگيز است اما آن ها گويي به سيم آخر زده اند.

وقتي صدا به اوج خود مي رسد با تلفن يکي از شهروندان مامورين نيروي انتظامي همچون برق و باد خود را به محل پارتي شبانه مي رسانند با حضور ماموران همه رشته ها پنبه مي شود دو بازيکن سرخابي ناچار فرار را به قرار ترجيح مي دهند آن ها از پله هاي اضطراري اين برج مرتفع چنان به پايين سرازير مي شوند که هر لحظه امکان دارد به پايين سقوط کنند.

غائله خاتمه يافته و ماموران، حاضرين در پارتي شبانه را دستگير مي کنند اما دو بازيکن سرخابي که فکر مي کنند زرنگ تشريف دارند فرار مي کنند اما در جريان تحقيق و بررسي نام آن ها افشا مي شود.

نمي دانيم چرا فوتباليست هاي ما زماني که چشمشان به پول مي خورد و اسمي به هم مي زنند گذشته خود را فراموش مي کنند آن ها بعضا آن قدر بي جنبه اند که در هر حرکت و اجماع ضد ارزشي شرکت مي کنند./جهان فوتبال


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

گاو 13 آبان 1388
ای کاش اسم بازیکن هارو هم می نوشتی تا اونارو بهتر می شناختیم
ارمین 21 آذر 1389
چشم اسلام روشن چشم اقایان روشن ولی مگه اونا دل ندارند خوب تو مملکته ما که خوشی نیست حالا اون بدبختا هم یه قری داده باشن از نظر من عیب نداره .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.